تشریفات لوکس لاریسا

خدمات و تشریفات عروسی لاریسا

تشریفات لوکس لاریسا

خدمات و تشریفات عروسی لاریسا

انتخاب باغ تالار عروسی


باغی را که  به عنوان محل برگزاری جشن عروسی انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که از نظر دسترسی شهری در موقعیت مناسبی باشد. یکی از مهمترین پارامترها در انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی چگونگی دسترسی به آن است؛ زیرا مهمان ها و عروس و داماد باید مسیر موجود را طی کرده تا به مقصد برسند؛ بنابراین بهتر است  باغ عروسی در جایی قرار داشته باشد که رفت و آمد به آن آسان باشد.

در صورت نامناسب بودن مکان با مشکلات بسیاری روبرو خواهید شد که این مسائل موجب خستگی مهمانان و عروس و داماد می ‌شود. با توجه به اینکه بسیاری از باغ ها و تالارها در خارج از شهر قرار دارند باید به مسائلی مانند ترافیک جاده و همچنین مسافت موجود میان آرایشگاه یا آتلیه عکاسی و باغ عروسی دقت کنید. علاوه بر عروس و داماد مهمانان نیز برای رسیدن به محل برگزاری عروسی باید احساس راحتی کنند و بتوانند به موقع در جشن حاضر شوند.


در صورت وجود فاصله زیاد و یا مسیر نامناسب و همچنین مواردی مانند نداشتن پارکینگ اسباب نارضایتی مهمانان فراهم خواهد شد. موقعیت جغرافیایی باغ عروسی ظرفیت باغ تالار عروسی


یکی از پارامترهای مهم در انتخاب مکان برگزاری جشن عروسی میزان ظرفیت و وسعت آن است. محل برگزاری جشن عروسی باید با در نظر گرفتن تعداد مهمانان و میزان شلوغی جشن انتخاب شود. در صورت داشتن تعداد مهمان کم بهتر است از سالن و یا باغ عروسی با وسعت زیاد خودداری نمایید زیرا جشن شما خلوت و بی روح به نظر خواهد رسید

 در صورتی که تعداد مهمانان زیاد است و جشن شما شلوغ خواهد بود بهتر است از باغ عروسی با وسعت زیاد که دارای قابلیت پذیرایی از تعداد بالای مهمان دارد استفاده شود. قبل از برگزاری مراسم از مسئول باغ تعدادی صندلی اضافه دریافت کنید که برای آسایش مهمانان از آنها استفاده کنید. علاوه بر وسعت و ظرفیت سالن، در مورد وضعیت مناسب سقف سالن پذیرایی باغ عروسی اطمینان حاصل کنید.

سقف سالن پذیرایی مهمانان نباید بیش از حد کوتاه باشد و بهتر است  برای برگزاری جشن ها و مراسم از مکان هایی با سقف بلند تر استفاده شود. به دلیل وجود هیجان و تحرک مهمانان در جشن، سقف کوتاه موجب احساس ناراحتی و دلگیری فضا خواهد شد. ظرفیت باغ تالارعروسیمیز و صندلی های پذیرایی در باغ

هنگامی که برای انتخاب باغ عروسی به مکان مورد نظر می روید به وضعیت میزها و صندلی ها و همچنین روکش ها و رنگ و طرح آنها دقت فراوانی داشته باشید.

بهتر از مسئول باغ درخواست کنید که برای شب برگزاری جشن قسمت های مختلف باغ بسیار پاکیزه باشد و آثاری از لکه خوراکی و نوشیدنی بر روی میز و صندلی ها وجود نداشته باشد.  در مورد میز و صندلی عروس و داماد جهت صرف شام نیز بررسی دقیقی به عمل آورید.

در باغ عروسی برای جایگاه عروس و داماد جهت صرف شام مکان مناسبی را در نظر می گیرند و با گل و شمع و سایر وسایل تزیین می کنند. از مسئول باغ بخواهید میز شام عروس و داماد را به زیبایی تزیین نموده و در اختیار شما قرار دهد.

طراحی میز شام عروس و داماد ظاهر زیبا و رمانتیکی به جشن می دهد و عکس های زیبا و خاطرات شیرین آن برای شما به یادگار خواهد ماند. میز و صندلی های پذیرایی در باغ گل آرایی و تزئینات باغ های عروسی

یکی از مهمترین اقدامات جشن عروسی  انجام گل آرایی و تزیینات زیبای باغ و سالن مهمانان می باشد. گل آرایی قسمت های مختلف باغ مانند جایگاه عروس و داماد و مکان ورود آنها،  سردر ورودی مهمانان، میزها، دکور سالن و غیره می ‌تواند به زیبایی هر چه بیشتر محل بینجامد.

استفاده از گل های رنگارنگ متناسب با فصل برگزاری جشن عروسی و همچنین استفاده از نورپردازی ملایم در کنار آنها از جمله ایده هایی است که موجب طراوت و جذابیت بیشتر فضا می شود.

 بهره گیری از گل ها و گیاهان زینتی در گل آرایی سالن، در رنگ ها و طرح های مختلف باعث زیبایی بیشتر مکان می شود. مؤسسات برگزاری تشریفات عروسی و خدمات مجالس شما را در برگزاری بهتر مراسم عروسی یاری می کنند. این مؤسسات با داشتن تجربه فراوان و افراد متبحر در این امور سالن و باغ عروسی شما را به بهترین شکل تزیین می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.