تشریفات لوکس لاریسا

خدمات و تشریفات عروسی لاریسا

تشریفات لوکس لاریسا

خدمات و تشریفات عروسی لاریسا

تشریفات عروسی


نکاتی که باید در انتخاب باغ عروسی حتماً در نظر بگیرید به شرح زیر می‌باشد:اگر می‌خواهید مراسم عقد و عروسی را هم‌زمان برگزار کنید بهتر است که هر دو در یک مکان و باغ عروسی برگزار شود تا از مشکلاتی مانند ترافیک و از بین رفتن زمان پرهیز شود.


همچنین اگر می‌خواهید این مراسم را در فصل تابستان و یا زمستان برگزار کنید باید در باغ عروسی وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی تهیه‌ شده باشد.به‌تناسب تعداد نفراتی که می‌خواهید دعوت کنید باغ عروسی را انتخاب کنید تا مشکلی در ظرفیت جا و پذیرایی پیش نیاید. تدارک دیدن و در نظر گرفتن مکانی مناسب برای خودروهای مهمانان نیز بسیار مهم و پراهمیت می‌باشد.


در نظر گرفتن منوی غذایی متفاوت که چندین طبع غذایی را در بربگیرد و همچنین سرو چندین نوع آب‌میوه در فصل گرما و نسکافه, چای و شیرکاکائو در فصل سرما از نکات مهم در برگزاری مراسم باغ عروسی می‌باشد.برای دسر نیز نیاز به هزینه زیادی نیست زیرا کیک عروسی‌تان می‌تواند بهترین دسر برای این مراسم در باغ عروسی باشد.

در سرو غذا نیز گرم بودن غذاها مخصوصاً در باغ عروسی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. باید توجه داشته باشید که در بیشتر اوقات خرید میوه ها و شیرینی ها بر عهده خود عروس و داماد می باشد. از این جهت یکی از اقوام این اقلام را تهیه کرده و همان روز صبح به باغ عروسی تحویل می دهد تا آن ها را برای جشن آماده کنند.موقعیت مکانی باغ عروسیباغ هایی در داخل شهر تهران و همچنین اطراف آن وجود دارند که شما می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید.

 با توجه به نوع مهمانی,مکان آرایشگاه عروس و ترافیک خیابان ها و دوری و نزدیکی مسیر شما می توانید باغ مورد نظرتان را انتخاب کنید. در فصل گرما حتما حشرات را در نظر بگیرید و راهکاری برای آن پیدا کنید تا خاطره ی بدی برای مهمانان باقی نماند.همچنین در نظر گرفتن مکانی که صدای موسیقی موجب سلب آسایش ساکنین اطراف نشود بسیار مهم می باشد.


طبیعتا شما نمی توانید همه ی این باغ های عروسی را بشناسید و به تمام آن ها سر بزنید بنابراین سالن های تشریفات عروسی با بستن قرارداد با این باغ ها شما را در این کار و انتخاب یاری می کنند.قیمت باغ های عروسیقیمت باغ های عروسیطبیعتا هزینه های مراسم های قبل عروسی و همچنین تهیه مسکن و دیگر هزینه ها به قدری زیاد است که هر عروس و دامادی نگران هزینه های مراسم عروسی خود هستند.

حداقل هزینه های تالار عروسی به همراه پذیرایی از مهمانان در حدود 20-50 هزار تومان به ازای هر نفر و در تالارهای لوکس تر 80-150 هزار تومان به ازای هر نفر می باشد.

باید در نظر داشت که در کنار این هزینه ها پرداخت هزینه های دیگری مانند فیلمبرداری,موسیقی زنده و گل آرایی و دیگر موارد را باید در نظر گرفت. هزینه های تالارها و باغ ها در آخر هفته ها و ایام تعطیل و یا اعیاد بیشتر از اوایل و اواسط هفته می باشد اما باید در نظر گرفت که در چه زمانی میهمانان راحت تر می توانند در این مراسم عروسی شرکت کنند و مشکلی برای آنان ایجاد نشود. با در نظر گرفتن تمامی شرایط انتخابی مناسب با هزینه های مناسب داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.