تشریفات لوکس لاریسا

خدمات و تشریفات عروسی لاریسا

تشریفات لوکس لاریسا

خدمات و تشریفات عروسی لاریسا

آداب و رسوم ازدواج

بطور قطع بسیاری از آداب و رسوم ازدواج در زمان‌های بسیار گذشته ریشه دارد و حتی این رسومات در فرهنگ بسیاری از ملل دنیا مشترک هستند البته ممکن است تصور شود که برخی از رسومات ازدواج مانند مهریه، جهیزیه و حتی شیربها از جمله رسومات و سنت‌هایی هستند که تنها در برخی از کشورهای آسیای شرقی و عرب‌زبان حاشیه خلیج فارس متداول و مرسوم هستند اما نتایج بدست آمده از بررسی‌های انجام شده در سطح کشورهای مختلف حاکی از آن است که برگزاری بسیاری از آداب ازدواج نظیر خرید حلقه و همچنین خرید جهیزیه و دادن شیربها از جمله رسومات مشترکی هستند که در فرهنگ کشورهای مختلف به شیوه‌های گوناگون و با اندکی تفاوت در مقایسه با هم متداول و مرسوم است اگرچه امروزه در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته اروپایی و آمریکایی شاهد تشریفات عروسی تغییراتی در اجرای این سنت دیرینه بوده‌ایم. اما تهیه جهیزیه توسط خانواده عروس از جمله رسوماتی است که همچنان در اغلب کشورهای دنیا متداول و مرسوم است. در حقیقت هدف از دادن جهیزیه کمک به جوانان برای آغاز یک زندگی مشترک بوده است و در بسیاری از کشورها جهیزیه عبارت است از پول، طلا یا حتی ملکی که در هنگام ازدواج از طرف خانواده عروس برای آغاز زندگی مشترک به زوج جوانی که قصد آغاز زندگی مشترک دارند هدیه می‌شود.

اگر نگاهی به گذشته بیندازیم و جهیزیه‌ای را که مادران ما به همراه می‌آوردند را با جهیزیه‌ای که امروزه همان مادران برای فرزندانشان تهیه می‌کنند مقایسه ‌کنیم بدون تردید درخواهیم یافت که در دنیای امروز، جهیزیه قدم فراتر از تامین نیازهای اولیه زندگی مشترک گذاشته است. اغلب خانواده‌ها سعی می‌کنند تا از هر آنچه که در توان دارند برای تهیه جهیزیه فرزند خود استفاده کنند و جهیزیه کاملی را برای دختر خانواده تهیه کنند و به این ترتیب زوج‌های جوانی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند تا سالیان سال از خرید بسیاری از نیازهایشان بی‌نیاز خواهند بود با وجود این‌که تهیه جهیزیه در اغلب کشورهای دنیا از یک شیوه خاص و مشترک تبعیت می‌کند و آن نیز برعهده خانواده عروس است ولی در خود ایران نیز به دلیل گستردگی مناطق و اقوام مختلف این رسم در برخی از استان‌ها تا حدودی تفاوت دارد. در برخی از شهرها مانند شهرهای استان‌های خراسان رضوی، خوزستان وهرمزگان خانواده داماد مسوولیت تهیه جهیزیه را برعهده دارند و در مقابل خانواده عروس نیز برای کمک به خانواده داماد مسوولیت پرداخت بخشی از هزینه‌‌های مراسم جشن ازدواج را تقبل می‌کنند.

برگزاری جشن تولد

جشن تولد در هر جایی می تواند برگزار شود بسته به سن و سال کسی که برای او تولد گرفته می شود از تزئینات گوناگونی استفاده می شود در واقع تم جشن تولد بزرگسالان با کودکان کاملا متفاوت است. محل برگزاری جشن تولد کودکان بسیار مهم است برگزاری جشن تولد در منزل دردسر های خاص خودش را دارد به همین دلیل کمک گرفتن از موسسات برگزارکننده جشن تولد می تواند در روند برگزاری این مراسم بسیار تاثیر گذار باشد.

امروز اغلب جشن ها به خدمات مجالس سپرده می شود. جشن تولد هم یکی از مراسمی است که هر سال برگزار می شود. بویژه اینکه برای تمامی اعضای خانواده است و گاهی برگزاری آن، خانواده ها را سردرگم می کند. بنابراین بسیاری از افراد برای راحتی کار و همچنین بهتر شدن جشن تولد، این مراسم را به خدمات مجالس می سپارند.

برگزاری جشن تولد بزرگسالان با کودکان متفاوت است تزیین جشن تولد بزرگسالان باید متناسب با سن و سال آنها و نوع مهمانان باشد به همین نسبت پذیرایی و ارائه خدمات مجالس هم در این نوع مراسم تولد متفاوت است. برگزاری جشن تولد در رستوران هم حال و هوای خاص خودش را دارد که با پذیرایی و شام به پایان می رسد و امکان پایکوبی و... وجود ندارد.

جشن تولد با دیگر جشن ها چندین تفاوت دارد. اول اینکه دربرگزاری جشن تولد کیک تولد خیلی نقش مهمی دارد. اگر چه در دیگر جشن ها کیک برای پذیرایی از مهمانان سرو می شود، اما در جشن تولد کیک بزرگتر و در عین حال تزئیناتی که برای آن استفاده می شود، با دیگر کیک ها تفاوت دارد.

شمع هایی که برای کیک تولد استفاده می شود، فشفشه، نقل و شیرینی بر روی میزهای مهمانان، به جشن تولد شکوه خاصی را می بخشد. میوه، غذا، دسر، نوشیدنی های گرم و سرد هم در جشن تولد برای پذیرایی از مهمانان بر روی میز آنها قرار می گیرد.

برای جشن تولد اغلب بر روی میزهای مهمانان هم از شمع آرایی استفاده می شود. گل آرایی و تزئین سایر قسمت های سالن هم اهمیت زیادی در جشن دارد. موسیقی و پایکوبی در جشن تولد به راه است. زمانی که جشن تولد توسط خدمات مجالس برگزار می شود، علاوه بر پذیرایی که به نحو احس انجام می شود، فضای کافی برای رقص وجود دارد و از سوی دیگر برای موسیقی هم از بهترین تجهیزات و آلات استفاده می شود که همین امر باعث مهیج‎تر شدن جشن می شود.


طراحی سالن عروسی

خدمات مجالس و تشریفات عروسی متخصص در برگزاری جشن های با شکوه عروسی، تشریفات دیپلماتیک و خوشامدگویی، حتی مراسم ترحیم هستند که این جشن ها و مراسم ها بخش بزرگی از شکوه و زیبایی خود را مدیون انتخاب نوع گل، رنگ دسته های گل، چیدمان وگل آرایی مجلس هستند .طراحی باغ عروس و داماد و چیدمان لوازم و تجهیزات با بهترین دیزاین ها و زیبا ترین طرح ها توسط خدمات مجالس نیازمند رعایت چند اصل اساسی می باشد :دکوراسیون لاکچری، طراحی حرفه ای، گل آرایی وشمع آرایی، میز و صندلی های شیک، نورپردازی حرفه ای و... 

تشریفات  با در اختیار داشتن کادری مجرب متشکل از طراحان کار آزموده دارای مدارک معتبر بین المللی لوازم و دکوراسیون لاکچری و بهره گرفتن از تجربه ی بیش از یک دهه برگزاری مراسم های عروسی در این زمینه با توجه به طراحی پلان تالار عروسی و باغ از پیشتازان اصلی می باشد.تزیین باغ برای عروسی، ایده های جالب برای ورود عروس و داماد و دیزاین جایگاه عروس، نورپردازی حرفه ای و... همه وابسته به تخصص، تجربه و سلیقه کادر تشریفات مجالس است. تشریفات مجالس عروسی با ارائه بهترین خدمات مجالس عروسی در زمینه های مختلف بهترین شب را برای عروس و دامادها فراهم می کند و شما می توانیدا با انتخاب صحیح مکان برگزاری مراسم عروسی شکوه و زیبایی را در این شب تجربه کنید. خدمات مجالس عروسی به شما این فرصت را می دهد که بهترین فضا را برای برگزاری مراسم عروسی خود با کمترین بودجه انتخاب کنید. خدمات مجالس عروسی تشریفات ملل به عنوان یکی از بهترین تشریفات عروسی در تهران متخصص در برگزاری مراسم عروسی می باشد که شما را در زمینه برگزاری مراسم عروسی یاری می کند و بهترین و زیباترین شب را برای شما فراهم می آورد .

میهمانداران مجالس عروسی

گروه تشریفات وخدمات مجالس  سعی نموده است با به کار گیری و همکاری بهترین میهمان داران زبده، با تجربه و تحصیل کرده خانم و آقا متناسب با شغل مهمانداری و همچنین سر مهماندار متخصص در زمینه تشریفات و پذیرایی میزبانی شایسته برای مراسم های شما باشد. از این حیث و با توجه به اهمیت مراسم شما، گروه تشریفات و خدمات مجالس با وسواس و توجه خاصی نسبت به تکمیل کادر پرسنلی مهمانداری خود اقدام نموده است. تشریفات وخدمات مجالس لوکس  با استفاده از میهمانداران جوان اما با تجربه و دوره دیده با ظاهری آراسته و لباس فرم یک دست با بهترین کیفیت از میهمانان شما پذیرایی می نماید.

گل ارایی عروسی

جشن های باشکوه وخیرکننده عروسی وسایر مجالس تشریفاتی ازقبیل جشن نامزدی ، تولد و... وحتی تشریفات دیپلماتیک ، بخش اعظمی از شکوه وجلال وزیبایی خودرامدیون گل آرایی وتزیین چیدمان های مختلف باگلهای زیبا وبه کارگیری ذوق وسلیقه درطراحی وتزیین هستند .درخدمات مجالس انتخاب نوع گل ورنگ بندی آن وتناسب رنگ گل باسرویس پذیرایی.گل آرایی مجلس باوسواس و ظرافت خاصی انجام شده وباعث میشود نفش به سزایی درکیفیت مراسم وحتی عکس ها وفیلم های گرفته شده ازمراسم داشته باشد .طراحان گل درتشریفات مجالس  ضمن رعایت هارمونی رنگ مراسم با گل آرایی، تسبت به اجرای دکوراتیوگل درفضای مراسم وهمچنین رعایت این هارمونی بادسته گل عروسی وحتی ماشین عروس همت گمارده وشکوه خیرکننده ای راازآن شب باعکس های زیبا به یادگارمیگذارد .