تشریفات لوکس لاریسا

خدمات و تشریفات عروسی لاریسا

تشریفات لوکس لاریسا

خدمات و تشریفات عروسی لاریسا

موزیک عروسی

در جشن ها آلات موسیقی یکی از وسایل ضروری است که با نواختن آن می توان فضای جشن را مهیج کرد. عروسی یکی از اصلی ترین جشن هایی است که موسیقی نقش زیادی در آن دارد و شاید یکی از تفاوتهای جشن عروسی با جشن های دیگر، موسیقی های شاد و مهیج آن باشد. در ایران نیز از دیرباز رسم بر این بوده تا آوازخوانان بر طبل ها و آلات موسیقی خود بکوبند و با نواختن آهنگ های دلنشین و زیبا، مهمانان را به وجد آورند.

امروزه موزیک عروسی با وسایل و تجهیزات مدرن همراه می شود. جوانان هم که اکثریت مجالس عروسی را تشکیل می دهند، گرایش زیادی به سمت موسیقی های تند و پرصدا دارند. موسیقی جشن عروسی اغلب پاپ و رپ است که می تواند جشن عروسی را مهیج تر کند. رقص و دنس با این موزیک ها به عنوان اصلی ترین برنامه جشن عروسی است.

اما همراه با موزیک وجود خواننده های خوش صدا هم ضرورت دارد که باید متناسب با سلیقه مهمانان آهنگ ها را اجرا کنند . از آنجایی که ایرانیان رسومات مختلفی دارند و در هر گوشه ای از کشور، آداب، رسوم، زبان، موسیقی متفاوت است، لازم است تا خواننده ها به اصلی ترین رسومات ایرانیان تسلط داشته باشند.

حتی در بسیاری از جشن های عروسی که در پایتخت برگزار می شود، ممکن است قومیت های زبانی و فرهنگی برگزارکننده جشن باشند. در این صورت موزیک جشن باید متناسب با فرهنگ عروس و داماد و مهمانان آنها باشد. خواننده و موزیسین ها باید بتوانند همه آهنگ های قومی و زبانی کشور را اجرا کنند تا مهمانان از جشن لذت ببرند.

برای انتخاب موسیقی متناسب با جشن و فرهنگ میهمانان، بهترین روش اینست که انتخاب گروه موسیقی را به خدمات مج

تشریفات لاریسا

تشریفات عروسی و خدمات مجالس یکی از مجهز ترین و معتبرترین برندها در زمینه برگزاری مراسم عروسی و بهترین تشریفات عروسی در تهران می‌باشد، که علاوه بر تشریفات مجالس عروسی، در زمینه خدمات مجالس برای همایش‌ها و افتتاحیه‌ها نیز نامی ماندگار از خود به‌جا گذاشته است. موسسه تشریفات مجالس عروسی  فعالیت خود را با سابقه‌ای درخشان در خدمات عروسی، تشریفات مراسم نامزدی، مهمانی‌ها و همایش­ها آغاز نمود وامروز رتبه بهترین تشریفات مجالس عروسی را به خود اختصاص داده است

گالری عکس لاریسا

گالری تصاویر تشریفات عروسی و خدمات مجالس  جهت مشاهده عکس ها و نمونه کارهای انجام شده برای برگزاری مراسم عروسی که خدمات مجالس آن توسط کادر مجرب و دوره دیده تشریفات مجالس  انجام گرفته است قابل مشاهده است. تمامی خدمات پذیرایی، دیزاین، گل آرایی، سفره عقد و اجاره باغ عروسی توسط کادر تخصصی تشریفات  با استفاده از به روزترین علوم دکوراسیون و دیزاین مراسم عروسی انجام گرفته است.

آرایشگاه عروس

آرایشگاه عروس می تواند در محل برگزاری عروسی باشد. در این صورت در زمان ورود عروس و داماد به تالار پذیرایی صرفه جویی و خستگی های ناشی از انتخاب آرایشگاه و گرفتن وقت قبلی نیز حذف می شود. در ضمن علاوه بر این مسئله نوع آرایش عروس و داماد نیز مهم است چرا که در تمام مدت جشن عروسی، خانواده هایشان و مهمانان توجه خاصی به آنها می کنند و به نوعی عروس و داماد بیشتر از هر کسی یا چیزی در مراسم عروسی، زیر ذره بین هستند. بنابراین اگر آرایش عروس و یا داماد به درستی صورت نگرفته باشد و یا عروس اقدام به مراقبت های پوست قبل از عروسی نکرده باشد، ممکن است موقع عکاسی و یا فیلمبرداری از آنها، تصاویر و فیلم های ضبط شده چندان زیبا و ماندگار نباشد و این امر موجب پشیمانی زوجین از آرایشگاه های مورد استفاده شود.

نکته مهم دیگر که باز هم به آرایشگر و آرایشگاه عروسی مربوط می شود زمان است. باید به آرایشگر یادآوری کنید که در زمان مناسبی کار آرایش را به اتمام برساند تا مشکلی پیش نیاید و مهمان ها و خانواده های دو طرف برای ورود عروس و داماد بی جهت معطل نشوند. تشریفات عروسی لاریسا نکته مهم دیگر این است که در آرایش اصلا افراط و تفریط صورت نگیرد، گاهی یک آرایش ساده عروس می تواند بسیار زیبا و برازنده او باشد. و در نهایت اینکه اگر به سراغ یک آرایشگاه درجه یک و با تجربه رفتید، و از عملکرد آرایشگر راضی بودید، بدانید که قیمت آرایشگاه عروس در برابر کاری که برای شما انجام می دهد، ممکن است اصلا در اولویت نباشد و در درجه اول کیفیت کار مهم است.

شمع آرایی عروس

شمع آرایی در اروپا امری قدیمی و سنتی است که در از شمع برای تزئین مراسم و القای حس مثبت استفاده می شده است. در ایران نیز از شمع و جاشمعی های زیبا و کلاسیک برای مراسم های ویژه و تشریفاتی استفاده می شود. امروزه در برگزاری مراسم عروسی در ایران از شمع آرایی روی میزهای طرح دار و به صورت طبقاتی که به بار شع یا میز یادبود معروف است، استفاده میشود.
دیزاین منوی شمع آرایی عروسی شامل تجهیزات و چیدمان شمع و میز آن است. در منوی شمع آرایی عروسی به جز بار شمع،میزهای پذیرایی ،ورودی و جایگاه عروس و داماد نیز میتوانند شمع آرایی شوند. همچنین فانوس،شات شمع،شمعدان،قفس های تزئینی و انواع جاشمعی از جمله لوازمی هستند که در منوی شمع آرایی عروسی استفاده میشود.